- Úvodní stránka
- Vše o nákupu
- Reklamace
Reklamace
I má kvalitní doprava udělá někdy chybu. Zboží je pojištěno na 100%. Reklamace řeším rychle a jasně.
Dopravce přivezl nábytek viditelně poškozený:
Nepřebírejte a nepodepisujte předávací protokol.
- Zavolejte mi na linku +420 775 775 779.
- Ihned posílám zboží nové, nebo objednávám u výrobce to samé.
- Zasílám opět zákazníkovi.
Převzal(a) jsem zásilku, ale byla poškozená:
Při převzetí podepisujete dopravci "PŘI PŘEVZETÍ PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE STAV ZÁSILKY A PŘÍPADNÉ NEDOSTATKY ZAPIŠTE DO TOHOTO DOKLADU. POTVRZUJI PŘEVZETÍ ÚPLNÉ A NEPORUŠENÉ ZÁSILKY" a musíte zboží rozbalit a důkladně zkontrolovat. Pokud Vám řidič neumožní rozbalení zásilky a důkladné zkontrolování, zásilku nepřebírejte. A to i v případě, kdy se obal zdá být nepoškozen. V případě pozdějšího nahlášení závady nebude reklamace uznána.
Reklamace již dodaného a používaného zboží:
V tomto případě se reklamace řeší dle článku VII v obchodních a záručních podmínkách.
Přeji vám příjemné nakupování kuchyní v mém obchodě!
Kuchyňské studio:
Vše o nákupu
Výdejní místo a expedice internetového prodeje:
Ústí nad Labem Alešova 997/47 (Klíše, naproti restaurace U Kroupů)
Telefon: +420 775 775 779, Mail: info@bawor.cz